När jag började med läkemedlet Neupro blev jag en partyprinsessa. Jag var übersocial och sket i allt som inte var roligt. Nått skulle hända hela tiden och jag blev deprimerad och fick ångest om det inte gjorde det. Min kropp gick på högvarv och jag gick ner nästan 20kg i vikt för mat, det har man ju inte tid med. Jag var totalt manisk och inte ens i närheten av den lugna, stabila och framförallt smarta personen jag alltid varit. Det var som om all min hjärnkapacitet var botblåst, koncentration, korttidsminne eller ens huvudräkning fanns inte längre kvar.

Nu har jag däremot fått gå över till Targiniq som faktiskt fungerar för mina RLS och låter mig vara den person jag alltid har varit. Den person jag en gång i tiden tyckte var en tråkig, bitter människa men som jag nu är så glad att vara tillbaka som. Nu är jag nästan utbränd för allt jag gjorde under tiden jag gick på Neupro. Jag har tappat alla mina rutiner, har magkatarr och måste definitivt ta igen mig ett tag.

Jag hoppas att jag nu kommer att kunna återgå till att blogga igen och framförallt att kroppen kommer att börja må bra igen.