Är min mest använda fras och troligen den första jag lärde mig. Den enorma svårigheten att hitta kläder som passar, är snygga och speciellt är bekväma! Ibland tar det mig upp till 30 minuter att lägga mig skönt i sängen för att lakanet är skrynkligt, det är smulor vid tårna, t-shirten har snott sig och trosorna har en lapp jag har glömt att klippa bort. Något så enkelt som att på vintern ha lager på lager är nästan omöjligt då tröjorna lägger sig i veck om man inte håller i ärmarna ordentligt när man tar på sig jackan.

Just nu får jag tvätta som en idiot. Jag har gått ner i vikt och har bara tre tröjor som jag känner mig bekväm i vilket betyder att jag får tvätta varannan dag för att ha något rent på mig. Jag förstår verkligen inte hur andra gör det. Jag menar de flesta med aspergers har inte massor med pengar att spendera, fortfarande har de råd att hitta kläder att använda.

Jag kan spendera timmar i shopping-center och bara komma därifrån helt slut och förbannad....